Перевізники, як інструмент дешевого піару

перевізникиПеревізники Полтави знизили вартість проїзду! Ця новина здивувала містян, мабуть, по всій Україні.

В той час, коли вартість пального скакнула догори, вартість проїзду у всіх містах синхронно зросла. Скрізь, але не в Полтаві…

Звідки ж такий “феномен”?

Гадаю, що не тільки нас зацікавили деталі анонсованого О. Шамотою “порозуміння” з перевізниками, які попри здорожіння пального, “погодились” знизити вартість проїзду.

Отже, ми провели маленьке розслідування…

Перевізники і монополія.

З неофіційних джерел, ми дізналися, що на ринку перевезень існує монополія фірми “Люг”. Вони виграли переважну більшість маршрутів і… здали їх у суборенду. Не одноразово ми чули нещадну критику цієї монополії від нинішніх “керманичів”. раніше…

Тож перевізникам довелося погоджуватись на суборенду… Вартість такої суборенди обходиться підприємцям у 7-12 тис. з маршруту щомісячно (інф. з неоф. джерел). Хоча схема дуже схожа на узаконення “відкатів”, але це не наша компетенція надавати правову оцінку.

І ось підійшли до самого (на нашу думку) цікавого. Як же виглядало це “порозуміння” з перевізниками… А виглядало воно так: “Люг” повернув перевізникам місячний збір за суборенду (як компенсацію), в обмін на погодження на місяць знизити вартість проїзду.

Тож, залишається лише здогадуватись, що пообіцяли “Люгу” за втрату такої суми коштів за суборенду, що він погодився? Продовження монополії? Чи її збільшення?

В любому випадку – “піар” протримається не більше як місяць.

То чи чисто виглядає цей, начебто судовий виграш? Як на мій погляд – ні. Це більше схоже на дешевий піар з елементами кулуарних маніпуляцій.

Чи варто довіряти цим політиканам, які перші ж кроки роблять на тотальній брехні?

Олександр Лещенко

 

Залишити відповідь